Klacht indienen

Wij doen ons best je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je verzoek of klacht of over hoe wij iets hebben aangepakt. Als dat het geval is lossen we dat het liefst zo snel mogelijk op. Op deze pagina lees je wat je kunt doen als je het niet eens bent met ons. De afhandeling van een klacht gaat in verschillende stappen. We hebben ze voor je op een rijtje gezet.

  1. Neem contact op

    Als je het ergens niet over eens bent met ons, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact opneemt met ons serviceteam. Bel ons, mail ons, of maak een afspraak voor een persoonlijk gesprek bij ons op kantoor of bij jou thuis. Als je een klacht doorgeeft krijg je binnen enkele dagen een schriftelijke bevestiging van ons. Daarna krijg je, normaal gesproken, binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we je dat ook weten.

  2. Samen een oplossing zoeken

    Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de verantwoordelijke wijkregisseur. Maak een afspraak met de wijkregisseur om het probleem en de oplossing die Wonen Zuid heeft voorgesteld te bespreken. Samen kunnen jullie dan bekijken of jullie een oplossing vinden die voor beiden acceptabel is.

  3. Klachtencommissie Wonen Zuid

    Ben je niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben opgelost? Dan is er sprake van een geschil. Schakel in dat geval de Klachtencommissie Wonen Zuid in.